Icerige atla

Polifenoller

Kahvenin Koruyucu Gücünün Sırrı Çözüldü
Genel ⭐ 85

Kahvenin Koruyucu Gücünün Sırrı Çözüldü

Bilim insanları, kahvenin sağlık üzerindeki olumlu etkilerinin ardındaki biyolojik mekanizmayı keşfetti. Texas A&M Üniversitesi araştırmacıları, kahvedeki polifenol bileşiklerinin NR4A1 reseptörünü aktive ederek vücudu strese, iltihaplanmaya ve doku hasarına karşı koruduğunu ortaya koydu. İlginç bir şekilde, bu koruyucu etkinin kaynağının kafein değil, kahve asidi gibi doğal bileşikler olduğu belirtiliyor.

21 görüntülenme